Русская Православная Церковь
Московский Патриархат
Белорусская
Православная Церковь

При использовании материалов
ссылка на сайт
www.spas-monastery.by обязательна

Дорогие гости сайта!
Если у кого-либо из вас сохранились материалы, касающиеся истории нашего монастыря (документы, фотографии и др.), пишите нам по адресу электронной почты spas.monastery@gmail.com Будем благодарны за любую помощь.

О благе девства и воздержания

Распечатать

XXXII

В книге Бытия: умножая умножу печали твоя и воздыхания твоя; в болезнех родиши чада, и к мужу твоему обращение твое, и той тобою обладати будет (3, 16). И в Евангелии от Матфея:не вси вмещают словесе сего, но имже дано есть; суть бо скопцы, иже из чрева матерня родишася тако; и суть скопцы, иже скопишася от человек; и суть скопцы, иже исказиша сами себе, Царствия ради Небеснаго. Могий вместити, да вместит (19, 11–12).Также в Евангелии от Луки:сынове века сего женятся и посягают; а сподоблшиися век он улучити и воскресение, еже от мертвых, ни женятся, ни посягают. Ни умрети бо ктому могут; равни бо суть Ангелам и сынове суть Божии, воскресения сынове суще. А яко востают мертвии, и Моисей сказа при купине, якоже глаголет Господа Бога Авраамля и Бога Исаакова и Бога Иаковля. Бог же несть мертвых, но живых; вcu бо Тому живи суть (20, 34–38).И в Первом послании Павла к Коринфянам:добро человеку жене не прикасатися; но блудодеяния ради кийждо свою жену да имать, и каяждо жена своего мужа да имать. Жене муж должную любовь да воздает; такожде и жена мужу. Жена своим телом не владеет, но муж; такожде и муж своим телом не владеет, но жена. Не лишайте себе друг друга, точию по согласию до времени, да пребываете в посте и молитве; и паки вкупе собирайтеся, да не искушает вас сатана невоздержанием вашим. Сие же глаголю по совету, а не по повелению. Хощу бо, да вcu человецы будут, якоже и аз; но кийждо свое дарование имать от Бога, ов убо сице, ов же сице... Не оженивыйся печется о Господних, како угодити Господеви; а оженивыйся печется о мирских, како угодити жене. Разделися жена и дева: непосягшая печется о Господних, како угодити Господеви, да будет свята и телом и духом; а посягшая печется о мирских, како угодити мужу (7, 1–7, 32–34). В книге Исхода читаем, что когда Господь повелел Моисею на третий день освятить народ, он освятил, присовокупив:будите готовы, три дни не входите к женам (19, 15). Также в Первой книге Царств:и отвеща иерей Давиду и рече: не суть хлебы прости у мене, но точию хлебы у мене священнии; аще сохранени отроцы суть токмо от жены, снедят (21, 4). То же в Апокалипсисе:сии суть, иже с женами не осквернишася, зане девственницы суть; сии последуют Агнцу, аможе аще пойдет (14, 4).

По изданию: Священномученик Киприан, епископ Карфагенский. Творения. М., 1999. Кн. VI


Возврат к списку

Вернуться на главную страницу


Расписание богослужений

27/10 декабря, понедельник

Иконы Божией Матери, именуемой «Знамение».

Вмч. Иакова Персянина.

5.45 Полунощница. Молебен у мощей прп. Евфросинии.

7.15 Часы. Божественная Литургия. 16.45 Вечернее богослужение.

Смотреть все

Православный календарь

27 / 10 декабря, понедельник

Седмица 29-я по Пятидесятнице (ев. чтения 28-й седмицы). Иконы Божией Матери, именуемой «Знамение». Знамение Пресвятой Богородицы, бывшее в Новгороде Великом в 1170 году. Вмч. Иакова Персянина (421). Прп. Палладия (VI–VII). Свт. Иакова, еп. Ростовского (1392). Обретение мощей блгв. кн. Новгородского Всеволода, во Святом Крещении Гавриила, Псковского, чудотворца (1192). Блж. Андрея Симбирского (1841). Собор новомучеников и исповедников Радонежских.

Прмчч. монахов 17-ти в Индии (IV). Прп. Романа (V).

Сщмчч. Николая, архиеп. Владимирского, Василия Соколова, Бориса Ивановского, Феодора Дорофеева, Николая Андреева, Алексия Сперанского, Иоанна Глазкова, Сергия Аманова, Иоанна Хрусталева, Сергия Бредникова, Николая Покровского, Димитрия Беляева, Владимира Смирнова, Иоанна Смирнова пресвитеров, прмчч. Иоасафа Боева, Кронида Любимова, Николая Салтыкова, Ксенофонта Бондаренко, Алексия Гаврина, Аполлоса Федосеева, Серафима Крестьянинова, Никона Беляева и мч. Иоанна Емельянова (1937).

Икон Божией Матери «Знамение»: Курской-Коренной (1295), Абалацкой (1637), Царскосельской, Серафимо-Понетаевской (1879), Верхнетагильской (1753) и именуемой «Корчемная» (XVIII).

Смотреть все

Каталог TUT.BY